de reis - Reisverslag uit Ankara, Turkije van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Ankara, Turkije van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu

de reis

Door: Isabel,Xannalou,Veerle en Paula.

Blijf op de hoogte en volg PoInt

22 April 2012 | Turkije, Ankara

hallo allemaal,

gisteren hebben wij een fijne reis gehad en zijn goed aan gekomen.
gisteren zijn wij om half twee in het hotel aan gekomen en wij sliepen omgeveer allemaal om half twee.
vandaag gaan wij naar het gastgezin en wij zijn erg benieuwd wij mochten lekker uit slaapen en zijn nu bijna allemaal wakker. wij gaan horen wat wij allemaal gaan doen vandaag en gaan zo lekker ontbijten. wij hebben er veel zin in deze week.

veel groetjes de turkije gangers.
paula, veerle, isabel, xannalou, mvr. alberts en dhr jacobs.

• 22 April 2012 - 06:42

Gerard En Gabriëlle :

Nu gaat het echt beginnen.
    Na een goed ontbijt begint echte het reisverhaal de reden waarom jullie naar Turkije zijn gegaan.
    We wensen jullie een fantastische dag toe.
    Heel spannend allemaal voor jullie maar jullie hoeven niet zenuwachtig te zijn want jullie zijn niet voor niets uitgekoezen om deze reis te maken.
    Jullie zijn geweldige meiden met elk een goed voorbereid eigen verhaal. Wees jezelf dan komt het goed.
    We denken aan jullie. GBY

• 22 April 2012 - 07:54

Dhr. Jacobs:

Hey Mevr. van Lierop,
    Bedankt voor de link op de schoolsite!

Groeten uit Kahramanmaras,

Tjerk

• 23 April 2012 - 20:18

Mevr Spek:

Hallo allemaal,
    wat een leuke foto's hebben jullie al gemaakt! Ik vind jullie wel dapper hoor, ik kreeg ook wel eens een vis met kop en staart op mijn bord, maar ik laat dan toch echt de kop en staart (en graten) achter op mijn bord, jullie eten zoals beloofd dus alles wat jullie voorgezet wordt. Ik ben reuzebenieuwd naar de verhalen over de gastgezinnen, hoe jullie hebben geslapen vanacht, hoe de huizen eruit zien en of jullie een beetje kunnen communiceren met de gastgezinfamilieleden. Ik zag alweer wat bekende gezichten op de foto's, doen jullie mijn hartelijke groeten aan Abdullah, Adeviye, Ahmet en Mehmet (Mr. Original) en als zij er ook nog zijn: de lerares waar Yvonne de vorige keer in huis was en de headmistress (directeur) - weet je nog, Paula, dat we haar hebben leren fietsen, samen met Adeviye? Geniet van alles wat je meemaakt!Tot morgen!

• 24 April 2012 - 14:39

Mevrouw Timmermans:

Beste leerlingen en leerkrachten...

Gelukkig hebben jullie een hele fijne reis gehad.

We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Morgen gaan we in de klas de reisverslagen lezen en de foto's bekijken. Zet 'm op daar!

Groetjes,

Mevr. Timmermans

Beste meneer Jacobs,
    Even een rectificatie...mevrouw Timmermans beheert de website ;-)