Van de regen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu Van de regen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu

Van de regen...

Door: Intskills

Blijf op de hoogte en volg PoInt

15 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

het was natuurlijk bijna te mooi om waar te zijn, een hele dag zon gisteren, dat kon niet lang duren. vandaag regent het al vanaf vanmorgen vroeg en het lijkt er niet op dat het vlug zal stoppen. werkte gisteren bijna iedereen binnen. vandaag is het omgekeerd. Annelies en Kimberly kwamen net al een klacht indienen en een verzoek of er niet binnen kan worden gewerkt. ze zijn nu zelf met het management een oplossing aan het zoeken...
vandaag is alweer de laatste werkdag. Om 18.00 is er een vergadering en ronden we af. dan hebben we nog een leuke avond voor de boeg, om dan morgenochtend om 8.00 te vertrekken.

• 15 Juni 2012 - 12:55

Els Bakers:

Hallo hardwerkende studenten,

Ja dat zul je altijd zien. Op een stralende dag werk je binnen en nu worden jullie allemaal nat. Prima dat je op zoek gaat naar een goede oplossing.

Geniet vanavond van een gezellige, vrije avond.

Goede reis morgen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

Groet,

Els Bakers