04-04-2013 - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu 04-04-2013 - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu

04-04-2013

Door: martin gerrits en mevr. Spek

Blijf op de hoogte en volg PoInt

04 April 2013 | België, Molsveld

Hallo allemaal,
De eerste dag in het huisje was even wennen want we zitten met 3 jongens in het huisje en je moet je toch aan die kleine dingen aanpassen met corvee en de taken. We hebben nu al een hele goede band met de accent Nijkerk en de dijnselburg leerlingen, we vormen elkaar echt een goede band we doen veel samen. De werkzaamheden zijn heel leuk en vooral ook de afwisseling van het werk ik hoop dat ik nog heel veel leer in deze 2 weken en ook natuurlijk met sunparks.
Groetjes. Martin Gerrits

De eerste werkdag 3 april:
Martin, Isabel en Devany in de tuin, Shannon in de bediening, Kelly en Arina in het zwembad, Terrence en Luciana TD-schilderwerk,Stefan had 's avonds dienst in de keuken.
Helaas besloot Kelly niet door te gaan met dit project. Haar vader heeft haar opgehaald. We vinden dit heel jammer en gaan haar missen.
Vandaag 4 april werken Terrence, Arina en Stefan in het groen, Shannon bij de kinder-recreatie, Isabel in de bediening, Martin in de keuken, Luciana en Devany in het zwembad.
Groeten van
Dhr. Van Hoff en mevr Spek

• 04 April 2013 - 12:59

Mnr. Gilijamse:

Hallo allemaal,

Goed bezig daar!! Ik ben razend benieuwd hoe het daar is en zie jullie zondag!! Ga zo door.

groetjes,

mnr. Gilijamse

• 06 April 2013 - 08:35

F Van Dijk:

Hey allemaal, deeerste week zit er al weer bijna op! goed om te horen dat jullie flink aan de slag zijn en de moed erin houden!
    Ga zo door!

groet, F van Dijk

• 08 April 2013 - 16:38

S. Kuhne:

Dag allen,

Wat een goede verhalen lees ik op jullie blog! Goed, hoor! Leuk om te lezen dat jullie het allemaal goed met elkaar kunnen vinden. Zet 'm op volgende week!

groet, Mw. Kuhne

• 09 April 2013 - 09:51

Mevr. Van Lierop:

Wat goed om te horen dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden!

groet,

mevr. van Lierop