Terug in Nederland - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Mw. Spek

Blijf op de hoogte en volg PoInt

10 April 2013 | België, Molsveld

Een reisverslag uit Nederland, dat is gek hè. Maar ja, meneer van Hoff en ik horen wel bij de reis, en zijn terug gereisd van Mol naar Nederland. Dus schrijf ik nog even vanaf zondag. Toen meneer Gilijamse en mevrouw vd Steege EINDELIJK in Mol waren (ze reden erg verkeerd en waren bijna in Frankrijk), hebben we met zijn vieren een rondje door het park en de verschillende werkplekken gemaakt, en hun voorgesteld aan mevr. Ten Dolle, de manager van het park die dit project samen met de twee scholen mogelijk maakt. Daarna hebben we tijdens een lekkere lunch op een terrasje de overdracht besproken. Voor het eerst in de hele week zagen we de zon, mmmm, hopen voor jullie datbdie blijft, maar de voorspellingen zijn helaas niet zo goed.
Om een uur of 3 gingen meneer van Hoff en ik, en konijn, op weg naar Nederland en onze eigen huizen. En mevrouw vd Steege en meneer Gilijamse gingen terug naar het park.
Nog een kleine week voor jullie allemaal!
Dinsdag gingen meneer van Dijk en de rest van de klas een dagje kijken op het park en bij jullie werkzaamheden. Ze zijn rondgeleid door Shannon. En ze konden nog even zwemmen in het tropisch zwembad van het park. Ze kwamen heel enthousiast weer terug!
Nog een paar dagen, dan zit het er weer op.
Volhouden! Wij hier in Nederland zijn heel trots op jullie!
Schrijven jullie nog wat over jullie werkzaamheden?
Dan gaan we vrijdag in de stageles lezen en kijken en erover praten.
Groeten van
Meneer van Hoff en Mevr. Spek