2e dagverslag 9 april - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu 2e dagverslag 9 april - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu

2e dagverslag 9 april

Door: Mnr. Gilijamse mevr. Steegje

Blijf op de hoogte en volg PoInt

10 April 2013 | België, Molsveld

België
bowlen, einde van de dag.....
tjonge, eerste doel van de dag gehaald... kids hebben gezond eten op. wel met behulp van meneer, maar toch. kids hebben super goed gewerkt vandaag. Martin was druk in de tuin. Hij mocht een terras opbouwen. Zonder enige protest, in de regen, deed hij wat hij moest doen. Een echter super kerel. Het verbaast ons niets dat hij een Goed kreeg als beoordeling. Arina stond vandaag in de Hoeve een brasserie. Daar leerde zij voor het eerst van haar leven biertjes tappen... ook zij een Goed als beoordeling. Dan hebben wij nog Deveny, zoals al vermeld heeft zij vandaag een studiedag gehad. Niet voor niets, want onze pechvogel had gisteren met haar vinger tussen de deur gezeten. En ja, dat vindt een vinger niet leuk. Maar wel veel geleerd vandaag, dus geen verloren dag, super hoor. Isabel stond vandaag bij de animatie/bingo.. Dit vinden alle leerlingen een leuke plaats om te werken en zij was daar het vistitekaartje van school Zeist. Vanuit de Brasserie zagen wij Stefan en Terrence in het zwembad. Jullie hadden met ons genoten als jullie konden zien hoe zij daar rondliepen. Keken goed in het rond en waren niet van het vaste personeel te onderscheiden. Luciana heeft vandaag een late dienst en is nog aan het werk. Wij moest pas vanmiddag beginnen. Gelukkig is zij over 20 minuten vrij. Nu nog de boel aan het opruimen in het buffetrestaurant. Shannon voelde zich niet zo fijn vandaag, maar ondanks dat heeft zij onze gasten uit Nederland rondgeleid. En ja, ze slaapt al. Heel goed Shannon, morgen weer fris op.

Ha ha, Luciana komt net langs lopen met containers,,, met een opgwekt blij gezicht. Wat heerlijk om haar mee te hebben.

docenten waren nog maar net klaar met eten toen Stefan een berichtje stuurde. " komen jullie, bowlingbaan is vrij:, wij vlug er heen. Gezellig bowlen met de kids. Echt gezellig!!! Jammer genoeg heeft meneer gewonnen, waarom liet hij mij niet winnen????????????????????

foto's van het bowlen gemaakt en even op de site gezet voor het thuisfront.

Al met al super trots op onze leerlingen. Ze houden vol en zijn gezellig. En dat terwijl de vermoeidheid toeslaat. Dat is ook niet gek. 2 weken werken, huisje schoonhouden, koken (of soep halen bij mevrouw en meneer laten helpen met koken, ha, ha). Daarnaast ook nog eens met elkaar in een huisje zitten en dan de sfeer zien goed te houden.

nou, wij hopen dat jullie net zo trots op ze zijn!!!!!,

Vele groeten uit Belgie.. Welterusten en tot morgen. Abe en Diana
Reageren