Woensdag gehaktdag - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu Woensdag gehaktdag - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu

Woensdag gehaktdag

Door: Leerlingen Dijnselburgschool en Accent Nijkerk

Blijf op de hoogte en volg PoInt

10 April 2013 | België, Molsveld

Alle leerlingen hebben even kort verslag gemaakt.
..
luciana : ik stond vandaag in de groenvoorziening
ik mocht bladeren schepen .
het gaat veder heel goed . en ik kom thuis met 1 overwinning . namelijk me verlegenheid is voor een groot gedeelte weg . ze zijden bij het restaurant dat ze niet geloofde dat ik verlegen was . dat vond ik fijn om te horen .
nu zit ik in de wifi zone .
en net zoals als altijd heel gezellig .

heelveel kusjees van luusjee !!

Shannon:

na gisteren eindelijk lekker geslapen, had vandaag anamatie, maar ging niet door omdat Gigi vrij was. Dus ik ging mee met de schilder en heb moeten schilderen, zit in de wifi zone nu. Maar ik ga nu weer denk maar na me huisje, dus ik zeg

Bye <3 Love u


Arina: vandaag een goede daad gedaan, zegt mevr. ik ben in plaats van Deveny naar De Hoeve geweest, weer bier getapt, bestellingen af genomen, afgerekend. vanavond een vergadering in ons huisje gehad met de jongens. hadden wel 12 punten .

Stefan: heeft doorgeven dat hij niet in de wifizone zit, want er is voetbal op tv. dit moet hij zien natuurlijk. Stefan stond vandaag met Isabel en Luciana in de tuin. zie foto's. Sfeer was goed. daarnaast had hij een supergoede inbreng tijdens de vergadering. Hij sprak zich duidelijk uit en zei zaken waar wij allen nog eens over na kunnen denken.

Deveny:ik vond het heel leuk in het zwembad. daarnaast vind ik het erg leuk dat mevr. hier ook is.. Meneer en mevrouw kwamen leuk foto's maken in het zwembad. ze zijn erg leuk geworden. we gaan morgen naar de disco met onze nieuwe vrienden, let op JONGENS... slaap lekker allemaal..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

PoInt

Actief sinds 18 Jan. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 64067

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 17 April 2014

Internationale stage BB Sunparks Mol België 2014

03 April 2013 - 03 April 2013

Internationale stage aka 2013

10 December 2012 - 14 December 2012

Internationale schilderstage Sunparks Mol, België

04 Juni 2012 - 17 Juni 2012

Want to be Mobile: buitenlandstage

21 April 2012 - 27 April 2012

Kahramanmaras april 2012

20 Maart 2011 - 27 Maart 2011

Comenius Intskills 2011

Landen bezocht: