Dagverslag 11 april - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu Dagverslag 11 april - Reisverslag uit Molsveld, België van PoInt PoInt - WaarBenJij.nu

Dagverslag 11 april

Door: Dhr. Gilijamse en mevr. Steege

Blijf op de hoogte en volg PoInt

11 April 2013 | België, Molsveld

En ja, nog 2 dagen werken en 1 reisdag en dan komen jullie schatjes weer thuis. Nog even een update uit Belgie.

de onderwerpen van de afgelopen vergadering, gehouden in het huisje van de meisjes.
schoonmaak van het huisje: samen de procedure hiervoor doorgelezen en geadviseerd dat de bewoners van het huisje een schema maken en taken verdelen. De jongens zijn nog wel even buiten druk... want net even foto's gemaakt van hun tuintje. Hebben vuilnis gewoon tegen het huisje gezet.. door wind, regen en loslopende dieren is e.e.a verplaatst.. Succes jongens.
boodschappen: omdat het zonde is om voedsel weg te gooien hebben de huisjes eten met elkaar gedeeld. Hilarisch, eerst had Martin kip, rijst, groenten enz gekregen, maar meisjes kregen spijt en wilden weer zaken terug. afgesproken om vandaag laatste boodschappen te halen dus lijstjes voor 12.00 uur met GELD inleveren bij meneer.. Ondanks dat wij weten dat je jongens drinken wilden kopen geen lijstje en geld gezien. Een gelukje: het water is hier gratis
laatste avond: in de groep gegooid wat zij willen doen op de laatste avond in het park. Ze hadden het er al samen over gehad en deelden hun idee: Champagne drinken!!!.. de grapjassen, helaas geen alcohol. Vandaag horen wij wat wij wel gaan doen. Abe en ik hopen stiekem dat ze met het plan komen om ons huisje schoon te maken, ons vuil weg te brengen, te koken voor ons.........

Vanmorgen hoorden Arina en Deveny dat zij niet konden werken volgens rooster. Arina zou bij de animatie staan (geen idee waarom dit onderdeel vandaag niet doorging.) en Shannon zou gaan schilderen (gaat waarschijnlijk niet door omdat het regent). Samen zijn ze nu aan het werk in de winkel. vakkenvulllen, spiegelen enz.

een compliment voor Luciana en Isabel. Zij werken vandaag in het groen en gaan bladeren harken.. Het regenen is gelukkig nu gestopt, maar zelf daarvoor geen klacht over hun lippen.

Martin kon uitslapen en begint om 12.00 uur. Terrence staat in het zwembad en Stefan bij het buffet.

met vriendelijke groet,
abe en diana